asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Kymco a vše okolo

22.10.2009   12:05

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

Koukám že KYMCO tu trochu chybí, a myslím že je to škoda :-/ Takže, kdo KYMCO máte a nebo se chystáte koupit a potřebujete něco probrat, tak sem s tím ! Díky předem za příspěvky...

Naposledy editováno 19.01.2010 12:21:08

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 48

Odpovědi: Kymco a vše okolo

20.01.2010   16:34   #121 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

20.01.2010   16:53   #122 Téma: Kymco a vše okolo

Zed Zed Město: Ovčáry
IP:84.42.180.xxx
Offline 0/213
SMC RAM 520

DUSHA> Možná kdyby jsi neustále nerejpal, tak by se to pokaždý nezvrtlo......každej kdo má základní IQ, základní znalosti informatiky a čtení, jednoduše pozná kdo s tim začíná......Neznám Tě, ale takhle Kymcu dobrý jméno neuděláš........na druhou stranu standartem firem je porovnávat vlastní výrobek s tím nejlepším ve své třídě, to by vysvětlovalo, proč pořád míříš na jednu kolku a jednoho výrobce.....

Citace | Odpovědět

20.01.2010   16:55   #123 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

Zed> nezačínej... TEČKA

Citace | Odpovědět

20.01.2010   18:48   #124 Téma: Kymco a vše okolo

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

DUSHA> Až Kymco odstraní dvě zásadní nevýhody z mého pohledu, tak budou větší prodeje. Ceny již dolů šly. Nelíbí se mi design, i když 400-ka již velmi pokročila. Dále mi nevyhovuje velikost. Pro jednoho stačí. Ale přesto vím, že je to Kymco, což je kvalita. Prodeje na německém trhu jsou pro mne směrodatné.
Uvádět (bez znalosti konstrukce, technologie výroby a materiálu), že ramena Kymca 500 jsou "plechový výlisek", který je horší než trubky může jen diletant nebo jasnovidec.

Citace | Odpovědět

20.01.2010   19:20   #125 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

martinur> design je otázkou vkusu nicméně mě se líbí, ale na druhou stranu ve stovnání třeba s polarisem či artic catem působí tak trochu dojmem křehké slečinky. Kymco zatím asi nebude dělat vyloženě těžké pracovní stroje. Dávají spíše důraz na lehkost čtyřkolky a její ovladatelnost v terénu a hlavně na pohodlí a požitek z jízdy pro řidiče... To že jsou homologované jako dvoumístné je jen plus, i když co si budem vykládat, do křesla jako třeba na polaris či can-am si za mě ženská na kymco nesedne. Dluohá léta jsem prodával Mazdu a proto se to trochu asi odrazilo v těch kolkách. cítím z nich prostě zoom-zoom Kymco je mi sympatické, je hravé, kvalitní a spolehlivé. každý máme v sobě "něco" co rozhoduje o koupě kolky. já mám v sobě zatím hravost, praktičnost, extravaganci. Proto Kymco a proto Maxxer Až mi potáhne na 50 tak si pořídí tank jako je artic cat 1000, Sportsmana, Outlendra. Kolky okolo kterých chodím s otevřenou hubou, ale vím, že by teď mé závodnické srdce nezasáhly.
A až mi padne Sportka, tak to vyřeším z jedný vody na čisto:
Výlet na can-amu s kočkou, rozbít si hubu na KTM a za milenkama budu jezdit na Spyderu



Naposledy editováno 20.01.2010 19:24:04

Citace | Odpovědět

20.01.2010   19:29   #126 Téma: Kymco a vše okolo

Jarin009 Jarin009 Město: Staré Sedlo
IP:89.103.59.xxx
Offline 3/784

...



Naposledy editováno 21.01.2010 18:50:09

Citace | Odpovědět

20.01.2010   19:38   #127 Téma: Kymco a vše okolo

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414

martinur>DUSHA> Až Kymco odstraní dvě zásadní nevýhody z mého pohledu, tak budou větší prodeje. Ceny již dolů šly. Nelíbí se mi design, i když 400-ka již velmi pokročila. Dále mi nevyhovuje velikost. Pro jednoho stačí. Ale přesto vím, že je to Kymco, což je kvalita. Prodeje na německém trhu jsou pro mne směrodatné.
Uvádět (bez znalosti konstrukce, technologie výroby a materiálu), že ramena Kymca 500 jsou "plechový výlisek", který je horší než trubky může jen diletant nebo jasnovidec.



Mám znalosti technologie, výroby a dokonce jsme na tom na Taiwanu jezdili, takže vím o čem mluvím. Funguje to, ale osobně bych zvažoval to vzít na pořádnou sportovní dráhu. A mám pocit, že plechové výlisky jsou od hran mnohem náchylnější na únavové lomy, než prostorové svařence. Mám pravdu Martine?

Citace | Odpovědět

20.01.2010   19:47   #128 Téma: Kymco a vše okolo

lukas_fr lukas_fr Město: České Budějovice 1
IP:77.93.216.xxx
Offline 0/80

Dusho a to Kymco 500 má už uzávěrku nebo je to pořád jenom nějaká ta omezená svornost?

Citace | Odpovědět

20.01.2010   19:51   #129 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

lukas_fr> Má uzávěku i UXV 500 (side by side). Jenom MXU 400 a můj MAXXER ná samosvor v poměru 70:30



Naposledy editováno 20.01.2010 20:17:46

Citace | Odpovědět

20.01.2010   19:53   #130 Téma: Kymco a vše okolo

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.210.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

JourneyMan>martinur>DUSHA> Až Kymco odstraní dvě zásadní nevýhody z mého pohledu, tak budou větší prodeje. Ceny již dolů šly. Nelíbí se mi design, i když 400-ka již velmi pokročila. Dále mi nevyhovuje velikost. Pro jednoho stačí. Ale přesto vím, že je to Kymco, což je kvalita. Prodeje na německém trhu jsou pro mne směrodatné.
Uvádět (bez znalosti konstrukce, technologie výroby a materiálu), že ramena Kymca 500 jsou "plechový výlisek", který je horší než trubky může jen diletant nebo jasnovidec.

Mám znalosti technologie, výroby a dokonce jsme na tom na Taiwanu jezdili, takže vím o čem mluvím. Funguje to, ale osobně bych zvažoval to vzít na pořádnou sportovní dráhu. A mám pocit, že plechové výlisky jsou od hran mnohem náchylnější na únavové lomy, než prostorové svařence. Mám pravdu Martine?



Budu moc rád, když mi někdo vysvětlí, proč by se měla ramena lámat - pokud tedy nejsou zadřené čepy
Podle mě je na nich matroš namáhán na tah - tlak

Citace | Odpovědět

20.01.2010   19:56   #131 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

JourneyMan> To už jsi zase myslím ale v jiné rovině... Nicméňě až mi přijde Maxxer 450i, tak plánuji akorát vyměnit výfuk a válečky a uvidíme se někde na trati Jsem sám zvědav, co vydrží civilní tehcnika... Možná budu po dvou kolech tlačit, ale asi bych s tím radši moc nepočítal

Citace | Odpovědět

20.01.2010   19:57   #132 Téma: Kymco a vše okolo

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

JourneyMan> Nelze napsat jednoznačně. Moc záleží na metodách výroby - lisování za tepla nebo za studena, následné tepelné opracování, zejména DRUH materiálu, a dále ...
Neméně důležité jsou dynamické výpočty namáhání.
Věřím Petře, že jsi viděl technologii výroby vybraných částí u CF Moto, pochybuji však, že u Kymca.
A co se týká pevnostních výpočtů? Ty jsi v Číně asi nestudoval. Ani já . Ikdyž jsem to kdysi teoreticky dělal ve škole a mám z toho státní zkoušku.
Uvádějme raději, v čem je jedna 4kolka lepší než druhá s konkrétními argumenty. U podvozků se to zjistí až po letech.
Mnohdy je silnostěnná trubka náchylnější k poškození než slabší trubka, výkovek nebo výlisek. "Tajemství" se jmenuje PRUŽNOST v dynamickém namáhání.

Citace | Odpovědět

20.01.2010   20:03   #133 Téma: Kymco a vše okolo

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414

martinur> Byli jsme na Taiwanu v lisovně, která dělá polotovary pro většinu taiwanských značek. Vše samozřejmě zastudena, protože je to nejlevnější.

Citace | Odpovědět

20.01.2010   20:08   #134 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

martinur> o silách, kreté na ten daný komponent působí, se tady zase můžeme dvě hodiny dohadovat. při dopadu, při prždění, při akceleraci, při božním zatížení atd... já teda autocad 3D neovládám, aby mi to ukázalo kde je pnutí atd... Otec měl třeba na bugině svařený vlečný ramena na radku z hliníku. Svařený ! to auto mělo 500 koní a nikdy se to neutrhlo... chodili si to fotit i ze škodovky před 25 lety... Tím chci říct, že tady můžem debatovat dlouho a výsledek žádnej...

Citace | Odpovědět

20.01.2010   20:15   #135 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

JourneyMan> všude se lisuje za studena... to by nikdo nezaplatil Teď jsem byl na prohlídne v Nošovicís a v Žilině... Hoši to je cvrkot jak ve sci-fi filmu

Citace | Odpovědět

20.01.2010   20:29   #136 Téma: Kymco a vše okolo

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414

martinur> Asi se shodneme, že lisování je nejlevnější způsob výroby a to je asi jediný důvod, proč vyrábět lisovaná ramena.

Citace | Odpovědět

20.01.2010   20:34   #137 Téma: Kymco a vše okolo

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

JourneyMan> Ano. lisování je rychlé, levné a technologicky méně náročné než třeba svařování v ochranné atmosféře. To ale neznamená, že výlisky jsou horší. U horních ramen je důležitá odolnost ve VZPĚRU (tah-tlak). Vhodně zvolený profil výlisku plně nahradí vlastnosti "trubky" při menších nákladech výroby při stejné odolnosti.

Citace | Odpovědět

20.01.2010   20:45   #138 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

martinur> Pozor... Kymco má i spodní zadní ramena lisovaná a zpevněná... zatím jsem nezaregistroval jediný problém. a jestli něky někde něco praskne, tak to je hned za svárem. kvůli narušení uspořádání molekul řeleza svařováním, teplotou materiál získá jiné vlastnosti. je pevný, ale křehčí. U lisovaných várobků je nejdůležitější jejích tvar a působení sil na něj. Je to stejná jak s vejcem od slepice

Citace | Odpovědět

20.01.2010   20:45   #139 Téma: Kymco a vše okolo

adasz adasz Město: Český Těšín
IP:94.229.92.xxx
Offline 3/37
Kymco MXU 400

DUSHA>lukas_fr> Má uzávěku i UXV 500 (side by side). Jenom MXU 400 a můj MAXXER ná samosvor v poměru 70:30


to myslis mezi predni a zadni napravou?

Citace | Odpovědět

20.01.2010   20:51   #140 Téma: Kymco a vše okolo

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.210.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

JourneyMan> že je lisování nejlevnější způsob vyroby zavěšení jsi napsal Ty, pokud se nepletu.

Podle mě je levnějsí koupit trubku a svařit rameno, než si opatřit lis a pak ještě stejně vařit.
Velkou výhodou je možnost mít u výlisku v namáhaných místech jiný profil (výška stěn). Trubku, co nemá konstantní profil těžko někdo zaplatí.
Je asi taky pravda, že kde je uchycen tlumič, tam by se to mohlo lámat.

Citace | Odpovědět

20.01.2010   20:53   #141 Téma: Kymco a vše okolo

FIGURA FIGURA Město: Dolní Slivno
IP:95.85.210.xxx
Offline 1/1439
Honda Rincon AT TRX 680 FA

DUSHA>martinur> Pozor... Kymco má i spodní zadní ramena lisovaná a zpevněná... zatím jsem nezaregistroval jediný problém. a jestli něky někde něco praskne, tak to je hned za svárem. kvůli narušení uspořádání molekul řeleza svařováním, teplotou materiál získá jiné vlastnosti. je pevný, ale křehčí. U lisovaných várobků je nejdůležitější jejích tvar a působení sil na něj. Je to stejná jak s vejcem od slepice



tak nějak jsem to myslel

Citace | Odpovědět

20.01.2010   20:57   #142 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

adasz> tak teď jsi mě asi dostal, ale jsem si skoro jist, že je to na předek. Každopádně abych ti nelhal, tak zjistím v Helmutově u dovozce. Je to jen má dedukce, protoře když zatáčím na štěkdu, tak kolka takříkajc drhne a i dle výrobce je na zadku difekák jiný než u aut. Tzn, že nelze točit jedním kolen, aniž by ti druhé stálo Jak je to s předkem dám vědět zítra

Citace | Odpovědět

20.01.2010   21:02   #143 Téma: Kymco a vše okolo

zmizík_zaks zmizík_zaks Město: Bezno
IP:95.85.210.xxx
Offline 5/6226
Journeyman Gladiator X8, Linhai ATV 260 LH

DUSHA> Řekl bych že vzadu bude rozvodovka ne? A vpředu ten diferák s omezenou svorností 30:70, to bude asi poměr otáček, které to maximálně dovolí "uzamknout", klasická uzávěrka udělá 50:50. Bez uzávěrky a s jedním kolem ve vzduchu je to 0:100. Takže asi tak bych to viděl já

Citace | Odpovědět

20.01.2010   21:09   #144 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:78.80.23.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

adasz> Já si to blbě přečet To co jsi myslel je běžný u aut SUV. To u kolek neexistuje. Kolky nemaj řídící jednotku vyhodnocující trakci na jednotlivá kola... Jednou mít budou, ale teď ne-e To by musela mít kolka před zadním či předním diferákem skojku napojenou na řídící jednotku schopnou vyhodnotit tvoji potřebu přenosu síly. To rozděluje sílu na předek a zadek. Diferenciál má za úkol rozdělovat sílu na jednotlivá kola. Bez něj by jsi jel furt rovně a nebo by jsi mohl kola za 300 km na asfaltu vyhodit

Citace | Odpovědět

20.01.2010   21:12   #145 Téma: Kymco a vše okolo

lukas_fr lukas_fr Město: České Budějovice 1
IP:77.93.216.xxx
Offline 0/80

Teda Dusho, ty si odborník na Kymco ))))))
Jasně, vzadu je jen rozvodovka, jak píše ZAKS. A mezinápravový diferenciál tam taky nehledej a neptej se ani v Helmutove ať nejseš za troubelína :))))

Ale zpět k té uzávěrce předku, na webu kymca o uzávěrce nic neni, tak si pořád nejsem jistej.

Citace | Odpovědět

20.01.2010   21:18   #146 Téma: Kymco a vše okolo

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.9.xxx
Offline 3/1414

FIGURA>JourneyMan> že je lisování nejlevnější způsob vyroby zavěšení jsi napsal Ty, pokud se nepletu.

Podle mě je levnějsí koupit trubku a svařit rameno, než si opatřit lis a pak ještě stejně vařit.
Velkou výhodou je možnost mít u výlisku v namáhaných místech jiný profil (výška stěn). Trubku, co nemá konstantní profil těžko někdo zaplatí.
Je asi taky pravda, že kde je uchycen tlumič, tam by se to mohlo lámat.



Výroba z trubky je levnější u jednoho kusu, ale u desítek tisíc strojů je lisování extrémně levnou záležitostí. To se potom někomu i vyplatí jít do konstrukčních kompromisů.

Citace | Odpovědět

20.01.2010   21:32   #147 Téma: Kymco a vše okolo

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:62.44.18.xxx
Offline 4/3072

lukas_fr> http://www.kymco.cz/index.php?id=58

Je tam o přední uzávěrce ...

Převodovka
bezestupňový variátor se zpátečkou, redukce, připojitelný náhon předních kol, přední připojitelná uzávěrka diferenciálu



Naposledy editováno 20.01.2010 21:33:45

Citace | Odpovědět

21.01.2010   09:43   #148 Téma: Kymco a vše okolo

adasz adasz Město: Český Těšín
IP:88.102.3.xxx
Offline 3/37
Kymco MXU 400

DUSHA> ted mi to taky doslo...

Citace | Odpovědět

21.01.2010   09:58   #149 Téma: Kymco a vše okolo

DUSHA DUSHA Město: Žďár nad Sázavou 6 - Přednádraží
IP:90.176.147.xxx
Offline 5/676
Kymco MAXXER 400

zaks> vidíš to špatně

Citace | Odpovědět

24.01.2010   14:15   #150 Téma: Kymco a vše okolo

roxi roxi Město: Praha 8-Bohnice
IP:94.113.158.xxx
Offline 0/13
SMC Ram 300

Dusha tak to tady tak neprodávej!!!!

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 48

Nenechte si ujít





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.23s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce