asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:34 Journeyman Gladiator X450

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)

Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01

předchozínásledující 1 ... 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 ... 53

Odpovědi: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

03.06.2017   17:31   #811 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

sukki sukki Město: Hustopeče
IP:46.13.21.xxx
Offline 0/12
Can-Am Outlander 570 DPS PRO

Čus všichni, pls můžete mi poradit jaké pneu dát na x450? Chtěla bych 6ti plátna, bo ty origo jsou v terénu náchylné na defekt, zvažuju SUN-F A033, řekla bych, že je to levnější varianta Maxxis bighornu, případné rady a zkušenosti uvítám kuju

Citace | Odpovědět

03.06.2017   20:56   #812 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:195.88.143.xxx
Offline 4/543

hele někdo tu o těch Sunech psal,že jsou hrozně tvrdý,a to i při velmi nízkém nahuštění.Na US forech je zas k dočtení,že hrozně vibrujou a nedají se vyvážit,tak si vyber Není nad osobní zkušenost,sám jsem po nich taky koukal,ale nekoupil

Citace | Odpovědět

04.06.2017   10:36   #813 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

bugy74 bugy74 Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI

ty sunfy tvrdší sou ale není to úplná katastrofa jsou tvrdší pneu někomu to muže naopak vyhovovat vibrace nevím nejezdím rychle takže jsem je nepocitoval
ja dlouhodobě jezdím cst stromečky co se davali pod 510 ky a nasledně pod další modely a řekl bych že za ty prachy je to slušná guma
jinak mrkni na stranky aligators co jsem koukal tak měl slušný ceny a pár druhů pneu za slušny prachy jsem tam zahlíd
mě se hodně libí tyhle http://www.aligatora...rontier-25x8-R12-6PR

Citace | Odpovědět

04.06.2017   12:58   #814 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Luboš Luboš Město: Slavičín
IP:5.104.21.xxx
Offline 5/1757

píchlá guma může být následek přehuštěné gumy, foukej na 0,4 a nebudeš tak často lepit

Citace | Odpovědět

05.06.2017   19:07   #815 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:62.197.209.xxx
Offline 16/142

Dobrý deň. Ja mám stock (základné) pneu, a predné mám nafúkané na 1.5 atmosfér. Mám ale otázku:
V manuály je písané, že by som mal mať 42kPa čo je CCA 0.4 atmosfér. Je to problém? Mám to vyfučať? Lebo mne už teraz príde, že tie pneu nemám úplne nafúkané

Taktiež mám menší "problém" s brzdením. Pokial idem napr 40, a úplne stlačím nožnú brzdu, tak síce zastavím rýchlo, ale vozidlo sa akoby "pootočí". Na ceste by to mohlo mať fatálne následky (vbehnutie do druhého pruhu). Taktiež pri tom brzdení je počuť taký divný neopísatelný zvuk, akoby moto "kolaboval" alebo čo

Má to niečo spoločné s tými pneumatikami?

Vopred ďakujem za odpoveď



Naposledy editováno 05.06.2017 19:16:31

Citace | Odpovědět

05.06.2017   20:24   #816 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

No jestli máš 1.5 tak bych rychlo odporučal vyfuknut.Já dva týdny zpět zkoušel tu samou trasu,jednou 0.4 jako běžně a pak jsem dal 0.8 a rozdíl byl obrovskej!Jak ti může 1.5 v terénu fungovat??Vždyt se to vůbec nemůže rozvalovat ta pneu!
Začal bych kontrolou všech pneu na stejnou mez,a pak brzdy,jestli nebrzdí jen jedna strana,že tě to táhne do strany.Nebo máš z těch přefoukanjech pneu tak vybitej předek,že tě stáhnou všechny ty zemědělský vůle
BTW-jak tu někdo psal s tím tlakem a defektama,tak plnej souhlas.Na první číně jsem nevěděl nic o tlaku,měl to nafoukaný jako"u auta",a měl ji párkrát prorvanou i od klacku,od tý doby nic-tuky tuk

Citace | Odpovědět

05.06.2017   21:20   #817 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:62.197.209.xxx
Offline 16/142

Práveže s priechodom nemám problém. V servise mi tiež pri kúpe hovorili, že mám udržovať na 1 atmosfér. Je to skutočne až tak zlé? (momentálne pri sebe nemám kolku), ale myslím si,že pneu budú tak napol vyfučané.. Je to správne? Taktiež zadné pneu. Ich tlak som nemeral, (a ani som ich nikdy nedofukoval), ale určite sú do plna. Môžete mi prosím ten tlak vysvetliť? Alebo ako to vlastne je?

Citace | Odpovědět

05.06.2017   21:49   #818 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bob9 Bob9 Město: České Budějovice 6
IP:178.255.168.xxx
Offline 4/543

no podle mýho je na pneu napsáno 0.35-0.42 nebo tak nějak.Osobně kontroluju tlak v pneu,olej,vodu každej tejden,ale asi jsem jen příliš pečlovej.Auto taky přece jednou za čas oblezeš jestli je vše OK a nespoléháš na servis dvakrát do roka

Citace | Odpovědět

06.06.2017   10:43   #819 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DJPepik DJPepik Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520

Bob9> Podle mě cokoliv nad 0.5 atmosféry nedává na běžné ježdění na čtyřkolce smysl. Jediná výjimka jsou delší přejezdy po silnici u těžších strojů (typu X8čka), tam bych i 0.8 atmosféry uznal jako rozumné.

P.S.: Ještě jsem nedávno diskutoval v pneu servise, že mnoho měřáků na pumpách ukazuje úplně blbě tlak. Takže bacha na to, že sice můžeš mít na měřáku na pumpě 0.5 atmosféry, ale v praxi tam může být klidně 1 atmosféra...

Citace | Odpovědět

06.06.2017   14:04   #820 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:109.81.209.xxx
Offline 0/1138
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

DJPepik> Máš pravdu předsedo-správně to říkáš. Já foukám 0,5 at.A je poznat každá desetina rozdílu na kolech,(jízdní vlastnosti)takže všechny stejně fouklé.

Citace | Odpovědět

06.06.2017   14:38   #821 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

bugy74 bugy74 Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI


takto vypadý 0,3 v předu 0,4vzadu i u podstatně těžší mašiny než je x450 (myěleno sportsman) na galdu jsou cst na sportsmanovy sunf to pravidelně tahám vlek měřím digi měřakem
jestli to škodí? foukej do auta 3krat tolik než má mít

Citace | Odpovědět

06.06.2017   16:09   #822 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

paul44 paul44 Město: Trnava
IP:109.81.209.xxx
Offline 0/1138
Čína LYDA203, Linhai ATV 260 LH, Goes 520 Max, Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Tady jedna vzorová Vpravo 0,5-vlevo 1,5 at.

Citace | Odpovědět

06.06.2017   18:22   #823 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

bugy74 bugy74 Město: Brno-Královo Pole
IP:85.70.246.xxx
Offline 0/362
Polaris Sportsman 700 Twin, Journeyman Gladiator 510 RX, Journeyman Gladiator X450, Polaris Sportsman 800/EFI

paul44> a když to tak necháš tak se ti bude s jedné strany sjíždět pravé přední

Citace | Odpovědět

11.06.2017   15:11   #824 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

sukki sukki Město: Hustopeče
IP:46.13.21.xxx
Offline 0/12
Can-Am Outlander 570 DPS PRO

Díky za rady, no já právě foukám taky těch 0,4 ale nakonec je úplná změna a řeším prodej x450 bo chci koupit x8

Citace | Odpovědět

17.06.2017   17:08   #825 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142

Dobrý deň.

Chcel by som sa poinformovať:

Dnes som si "len tak pre radosť" skúsil štvorkolku hodiť do N [neutrálu]. No a pri CCA 7 000 otáčkach sa mi už prestával páčiť zvuk, a mal som pocit, že motor ide vyletieť, tak som sa na to vybodol. Má to tak byť? Nemusím sa báť hodiť kolku v N na plný plyn? Taktiež by som sa chcel opýtať, prečo na N dám "na pohodu" 7 000 otáčok, ale na ceste nie a nie cez cirka 6500 ?

Za odpoveď Ďakujem

S pozdravom, Roman Božik

Citace | Odpovědět

17.06.2017   20:28   #826 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

janci9911 janci9911 Město: Gemerská Poloma
IP:78.98.213.xxx
Offline 0/375
Journeyman Gladiator 510 RX

TheSalon112> Aký máš dôvod vytáčať motor na voľnobeh na 7000 otáčok.



Naposledy editováno 17.06.2017 20:38:22

Citace | Odpovědět

17.06.2017   20:40   #827 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142

Ja "na plyne" nepreraďujem, nič takého som ani nepísal. Ano vytočil som motor do 7 000 otáčok,["len tak na skúšku"] a preto sa snažím informovať o prípadných závadách, proste "čo to môže spraviť". Áno, som začiatočník, a preto sa chcem naučiť nejaké tie veci čo mám, a čo nemám robiť. Bohužial "návodov" na internete je málo. Ja sa hlavne riadim manuálom, a v manuály prakticky okrem "rady "neprovozujte dlhodobo vo vysokých otáčkách" nič nieje. A nabudúce by som prosil menej ofenzívny prístup - viem, že možno niekoho vytočím, ale predsa ešte len sa učím.

Za každú radu ďakujem

S pozdravom, Roman Božik



Naposledy editováno 17.06.2017 20:50:18

Citace | Odpovědět

18.06.2017   09:31   #828 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

TheSalon112> Takže "menej ofenzívny prístup".Nechápu důvod vytáčení motoru na neutrál a na 7000 ot.jen proto"čo to može spravit"?Pokud v manuále píší že se nemá motor dlouhodobě provozovat ve vysokých otáčkách,nepíší to tam jen tak pro legraci.Při běžném provozu se motor do takových otáček nedostane a nevidím důvod to zkoušet na neutrál. Pokud jsi začátečník jak sám píšeš,řiď se manuálem a nepokoušej co ten motor vydrží. Je to prostě blbost.

Citace | Odpovědět

26.06.2017   17:02   #829 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32

Dobry den, som uplny zaciatocnik co sa tyka motoriek a stvorkoliek. Ospravedlnujem sa za blbe oznacnie modelu, no 450tka nebola na vyber. Dopracoval som sa k jednej stvorkolke, konkretne CFMoto CForce 450. Stvorkolka bola zakupena 9.2016, ma nabehanych 500km, par km som nabehal ja. Som druhym majitelom. Precital som viac clankov, no chcem sa spytat a uistit v par veciach. Papiere mam zatial vsetky v nemcine, kedze je aj jej povod nemecky, a po nemecky neviem. Ako je to so zarukou, a kedy vlastne navstivit zase servis. Neviem, co treba vsetko menit, ako sa meni olej atd, nechcem to zbytocne podcenit. Podla papierov, co mam bola stvorkolka asi len raz v servise, a to prave pri kupe. Dalsie miesto na peciatku je po jednom mesiaci alebo 1000km, to evidentne nebola. Su tam aj veci, co sa maju kedy kontrolovat, no hovorim, vsetko po nemecky. Ale to by sa este dalo prelozit.

Dalej by som sa chcel spytat konkretne na svetla. Nasiel som aj cesky manual, no ten sa nezhoduje nejak s mojou konfiguraciou. Na spinaci pre svetla mam tri pozicie Off, obrysove a dialkove svetla. Aj ked je spinac v polohe OFF stale svietia predne svetla spolu s ledkami. Ked prepnem do prvej polohy teda na obrysove svetla, ziadny rozdiel nezaznamenavam. Ako tie svetla vlastne funguju?

Dalej mam na prednej lavej strane riaditok v polohe cca pri prstoch nejaky tlacitko s trojuholnikom. Neviete na co to je? V ceskom manuali to spomenute nebolo.

Poslednu vec, co som si vsimol, je odpojeny nejaky konektor pred lavym zadnym kolesom. Neskor dam fotku. Neviem, ci je to nejaky diagnosticky kabel, alebo co. Dakujem zatial za odpovede.

Citace | Odpovědět

26.06.2017   20:11   #830 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142

Čo sa týka záruky, tak tu (neviem jak v Nemecku) sa záruka vzťahuje na prvého majitela (takže máš smolu). Ale osobne si myslím, že pokial pôjdeš k najbližšiemu predajcovi štvorkoliek , tak on ťa vezme "pod svoje krídla" a bude ti robiť garančné (samozrejme za príplatok). Čo sa svetiel týka, ano je to známe,fungujú tak, že keď máš motor vypnutý, tak na polohe "OFF" ti svietia len ledky ale v servise ti to prekabluju ak chceš. A ten "trojuholníček" je výstražný trojuholník "kvázi obidve smerovky zapnuté". No na ten kábel by som sa spýtal servisu, lebo mne teda žiadna kabeláž netrčí

Citace | Odpovědět

26.06.2017   21:00   #831 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32

Dakujem velmi pekne za odpoved. Viete mi aspon zatial povedat, kedy vymenit prvykrat olej? Mam momentalne stvorkolku na vychode, a tam asi nejaky autorizovany servis na tuto znacku nenajdem. Budu sa mi vediet postarat o to aj inde? Co sa tyka tych svetiel, je to teda normalne, ze ked mam nastartovane a svetla v polohe OFF svietia aj ledky aj normalne svetla? Alebo to bolo nejak upravene? Co sa tyka trojuholnika nemyslim vystrasny trojuholnik, ten je v podstate spredu vedla tlacitka na klakson. To tlacitko, co myslim ja, je na druhej strane, v podstate ked drzis riadidla, tak ho stlacis s ukazovakom. Dam foto. O ten kabel skusim niekde napisat. Dakujem pekne zatial.

Citace | Odpovědět

26.06.2017   21:06   #832 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142

Aha , myslis trojuholník zobrazený na displayi? To je override , v manualy o tom niečo je. A áno tie svetlá tak majú byť. Čo sa naplní týka , že vraj každých 500km

Citace | Odpovědět

26.06.2017   21:12   #833 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

janci9911 janci9911 Město: Gemerská Poloma
IP:78.98.234.xxx
Offline 0/375
Journeyman Gladiator 510 RX

marphy> na východe máš v Košiciach predajňu a aj servis a tak isto v Poprade podľa toho čo máš bližšie

Citace | Odpovědět

26.06.2017   21:16   #834 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32

cca narovnako, a to az 120km :(

Citace | Odpovědět

26.06.2017   21:42   #835 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142

Tak JA mám servis v inej republike ( tiež asi 150 km). Zas ono do toho servisu nechodis každý deň (snáď)



Naposledy editováno 26.06.2017 21:43:27

Citace | Odpovědět

27.06.2017   06:22   #836 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

marphy> Tlačítko na levém ovladači zpředu,ovládané ukazovákem a označené trojúhelníčkem.
Čtyřkolky mají omezovač výkonu na zpětný chod,toto tlačítko slouží k odblokování toho omezovače.Po jeho stisknutí(a držení)jede čtyřkolka na zpátečku stejně jako dopředu.

Citace | Odpovědět

27.06.2017   08:32   #837 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

TheSalon112 TheSalon112 Město: Lefantovce
IP:78.98.18.xxx
Offline 16/142

Dobrý deň. Mám taký problém. Včera počas jazdy mi "len tak" nehorázne stuhlo riadenie. Doma som si všimol , že keď dám kľúč do pozície ON , tak sa mi už nezobrazuje oranžová kontrolka EPS. Mal som pohodovu jazdu , žiadne blato , žiadna voda. Neviete kde by mohol byť problém?Je posilovač v čudu?

Citace | Odpovědět

27.06.2017   09:46   #838 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32

TheSalon112>Tak JA mám servis v inej republike ( tiež asi 150 km). Zas ono do toho servisu nechodis každý deň (snáď)



Ako ono to nie je az take strasne, problem je, ze nemam ani vozik ani auto s taznym, a budem to musiet cez niekoho riesit.

Číro>marphy> Tlačítko na levém ovladači zpředu,ovládané ukazovákem a označené trojúhelníčkem.
Čtyřkolky mají omezovač výkonu na zpětný chod,toto tlačítko slouží k odblokování toho omezovače.Po jeho stisknutí(a držení)jede čtyřkolka na zpátečku stejně jako dopředu.



Ano asi to je ono, tu je fotka

Co sa tyka toho odpojeneho kablu, tak fotky su tu



Dakuje este raz.



Naposledy editováno 27.06.2017 10:09:55

Citace | Odpovědět

27.06.2017   14:49   #839 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:90.64.96.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

marphy> aku mas homologizaciu? L7E alebo T3. Ked vidim ze mas lavu brzdovu packu.

Citace | Odpovědět

27.06.2017   15:23   #840 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

marphy marphy Město: Banská Bystrica
IP:88.212.43.xxx
Offline 1/32

Vies co, momentalne to mam este na normalnych nemeckych znackach. Neviem, ci maju rovnake kategorie, no v malom technicaku to nikde nevidim. Takze uprimne neviem. Ale tie packy mam na obidvoch stranach. Predpokladam, ze su to obidve brzdy, no neviem, ci je medzi nimi nejaky rozdiel, ano to velmi nepouzivam, pouzivam noznu brzdu, a hlavne ta stvorkolka strasne rychlo brzdi aj sama ked pustim plyn, tak celkovo brzdim strasne malo.



Naposledy editováno 27.06.2017 15:24:00

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 ... 53


English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce