asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

06.12.2015   19:34 Journeyman Gladiator X450

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Provoz, údržba, zkušenosti - moderované vlákno. Foto pořízeno v Prostějově - TOMICO Centrum čtyřkolek.
http://cfmoto.cn/atv/.
Výkresy dílů: http://www.cfmotoparts.eu/
Technická data jsou na webu CF MOTO mírně odlišná, než u dovozců. Např.:
Off road výkon 22,5 kW při 7200 ot/min (max 90 km/h), homologovaný výkon 14,2 kW při 6700 ot/min (max. 70 km/h).
Max. off road točivý moment 33 Nm při 6000 ot/min, homologovaný 22 Nm při 6000 ot/min.
Nosnost 210 kg (homologovaná dle TP).
Tažená "homologovaná" hmotnost 150 kg.
Pohotovostní (odpovídá zhruba dovozcům) hmotnost 345/360 kg (stejná jako u X550 nebo X6)

Naposledy editováno 20.03.2016 13:18:01

předchozínásledující 1 ... 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 53

Odpovědi: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

21.06.2016   14:30   #361 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

ferry550 ferry550 Město: Praha
IP:193.35.102.xxx
Offline 1/99
Journeyman Gladiator X550

PetrP> S tou redukcí pro parkování v kopci to je dobrej nápad, vyzkouším to, jestli to variátor nepustí. Ale poleno pod kolo je jistota.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   16:12   #362 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

DJPepik DJPepik Město: Jihlava
IP:165.225.72.xxx
Offline 3/215
CF Moto X520

Superbobo75> Je to tak, že si budeš muset skočit někam do servisu, kde je trošku šikovný mechanik, který ti předělá brzdový systém z nohy na ruku... (v defaultu na řídítkách brzdíš pouze přední kola a nohou brzdíš všechny 4 najednou - tzn. pro tebe předělat)

Nejsem na to odborník, ale neměl by to být problém (zadarmo to nebude, ale nic zásadního také ne)

Citace | Odpovědět

21.06.2016   18:59   #363 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:178.143.148.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

killabees> Mne max cca 5800 a 70 kmh

Citace | Odpovědět

21.06.2016   19:48   #364 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

PetrP>Ještěže tu směrnici máme. Jen nechápu proč na motorové vozidlo, co má 4 kola použili směrnici pro dvoukolová a tříkolová motorová vozidla. A taky je otázka, zda homologací prošla úplně stejně nastavená 4kolka, jako se prodává nyní.


Stačí číst. Na čtyřkolku se pohlíží pro účely této směrnice jako na tříkolku. Je to tam i jinde uvedeno.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   19:50   #365 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

martinur martinur Město: Vyškov-Předměstí
IP:94.199.199.xxx
Offline 4/3072

Superbobo75>Ahoj,

jsem na invalidním vozíku, a trošku mě zaskočilo to stou neexistující aretaci brzdy a nutnost používat nožní brzdu. Jak to teda je?


Nožní brzdou je navíc ovládána pojistka řazení zpátečky. Ta lze vyřadit. Otázkou pak bude záruka.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   20:26   #366 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

hejda11 hejda11 Město: Liberec V - Kristiánov
IP:46.135.120.xxx
Offline 0/2149
SMC Jumbo 720 R 4x4

Nechci se vám tady plést do diskuze, ale když jsem viděl ty dva borce na vozíku,který jeli na kolkach na expedicí ,tak jde asi udělat všechno. Je to jenom o tom chtít.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   20:38   #367 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Superbobo75> jak tady někteří psali, udělat jde všechno. Ale nejjednodušší pro tebe bude poohlédnout se po jiné kolce. Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   21:07   #368 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

PetrP> Otázka je kde sežene kolku s čistě ručním ovládáním,kterou jako vozíčkář potřebuje.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   21:29   #369 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

PetrP PetrP Město: Chrastava
IP:85.70.226.xxx
Offline 1/1368
TGB Blade 425, Polaris Sportsman 800/EFI

Číro> mé TGB má na řídítku obě brzdy, sice je tam i nožní, ale tu osobně vůbec nepoužívám. Pro řazení se nemusí mačkat nožní brzda, ale stačí buď levá nebo pravá páčka. Polaris má brzdu taky na řidítkách nožní je uvedená jen jako nouzová. Pro řazení a ovládání u obou mých 4kolek nohy nepotřebuji. Jsem přesvědčen, že takových 4kolek je vice. A bez úprav. Navic x450 má tak nějak na můj vkus moc tvrdé sedlo, což si myslím, že pro vozíčkáře není to pravé ořechové.

Citace | Odpovědět

21.06.2016   21:36   #370 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Číro Číro Město: Dvůr Králové nad Labem
IP:94.124.105.xxx
Offline 1/12165
Journeyman Gladiator X550, Linhai Classic 260

PetrP> Tak obě brzdy má na řidítkách spousta kolek,otázka jakou mají účinost.Odblokovat to řazení je otázkou minut,mě ale přijde ta 450 (ve skutečnosti 400)docela málo. Sakra teď to tady schytám.

Citace | Odpovědět

22.06.2016   08:18   #371 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Superbobo75 Superbobo75 Město: Nezamyslice
IP:217.197.155.xxx
Offline 3/1541
Kymco MXU 250, Kymco MXU 500 IRS, Can-Am Outlander 400 XT

Zatím jsem snad jen jednou seděl na kolce, kde bylo potřeba při startování držet nožní brzdu, pak už v pohodě. Mám aktuálně Kymco MXU 250 a měl jsem MXU 500 kde i když byla nožní brzda, tak jsem měl ještě zadní i přední na řidítkách včetně té aretace - o které jsem si dodnes myslel, že je standard. A hlavně jsem nemusel nic předělávat, abych na nich mohl začít jezdit.
Myslím si, že by mi ta X450 stačila. Mě už teď stačí ta 250ka, ale nemá nezávislé zavěšení zadních kol, což je pro vozíčkáře v horším terénu naprd, protože všechno se mi přenáší na můj zadek a ne do nohou. A moc dobře vím, jak velký rozdíl pro mě v tomto případě nezávislé zavěšení je - na té 5stovce jsem řešil, jestli vyjedu prudkej kopec, na 250tce řeším, jestli v tom terénu můžu jet 20 nebo 25 km/h aby mi neupadla prdel :D

Bohužel, stejně na to teď peníze nemám. Ta X450 mě zaujmula, nějak ale postupně přibejvaj důvody proč do ní radši do budoucna nejít.

Citace | Odpovědět

28.06.2016   16:20   #372 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Saturnus Saturnus Město: Vimperk
IP:195.243.234.xxx
Offline 0/1
Journeyman Gladiator X450

Zdravím stájové kolegy! Jsem také majitelem X450 (EPS, dlouhá, oranžová). Problémy s řazením jsem měl také, v servisu si s tím pohráli a teď to řadí krásně. Když pominu prořízlou pneumatiku a její následnou výměnu, neměl jsem s kolkou větší problém. V zimě se vlivem mrazu (-20°C) rozbilo tlačítko 4x4, vyměněno v rámci záruky. Jako drobnou vadu na kráse vidím gumové podložky krytu motoru (dvě ze tří jsem ztratil, jezdím bez krytu). Nožní brzdu je nutno sešlápnou pouze při přeřazování z/na parkovačku nebo zpátečku. L, H i N jdou bez brzdy. Startování bez brzdy funguje jen na neutrál a parkovačku. Mám jí už pár měsíců otevřenou, ale už od začátku se při nižších otáčkách ozývá nepříjemný "plechový" zvuk z vibrací. V servisu mi bylo řečeno, že to dělají kryty brzd a že se s tím nic moc udělat nedá, takže to nechali. Poslední dobou to ale drnčí čím dál víc a zatím tu nikdo nepsal, že by mu to dělalo taky. Pod kolku jsem zatím nekoukal, ale předpokládám, že se jedná stále o ten samý problém. Setkali jste se s tím někdo??? Díky P.S. Ukazatel paliva zřejmě blbne úplně každému, mě kolikrát bliká rezerva a to tam mám ještě půl nádrže. Po zaparkování na rovině ukazuje po nějakém čase opět správně. Málem bych zapomněl, L-ko občas taky blbne, páka zaskočí, ale "spočítají se zuby" a rychlost se nezařadí, jednou už jsem to kvůli tomu v prudkém kopci napálil zadkem do stromu. Jinak myslím, že za ty peníze je to bezkonkurenční stroj

Citace | Odpovědět

28.06.2016   17:14   #373 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:178.143.148.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Saturnus> Mam rovnaku a zajtra idem na prvy servis. Tiez obcas pocujem ten plechovy zvuk, myslel som ze to ventilator tak rezonuje alebo uvolneny hak navijaku. Radenie spiatocky a parkovacky nejde skoro nikdy na 1x ale pomoze preradenie na L a potom uz ide aj R,P. Mam aj zlu geometriu v predu tak snad to vsetko posteluju. Nadrz blika rezerva a ostava aspon 5 litrov este. Uz sa tesim na otvorenie. Inak spokojnost so strojom.

Citace | Odpovědět

28.06.2016   18:32   #374 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

killabees killabees Město: Hnojice
IP:199.64.75.xxx
Offline 0/94
Can-Am Outlander 500

Saturnus> Já taky slyším občas nějaký kovový zvuk ale to mi jde od rolen navijáku. Ale jde to slyšet hodně slabě, protože to motor vždy přeřve

Citace | Odpovědět

29.06.2016   14:23   #375 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

jjj taky jsem dlouho hledal jakýsi zvuk při jízdě.....dělal mi to hák navijáku a rolny, ale nezvyšoval se je to pořád stejné

Citace | Odpovědět

29.06.2016   18:53   #376 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:213.181.130.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Air23> No ja som po servise dnes. Tiez sa pritiahol navyjak az nema volu a ten zvuk je stale a ide niekde od motora asi nejake plechy co su pri vyfukovom potrubi. Budem to musiet pozret ked vychladne lebo je to dost neprijemne.

Citace | Odpovědět

29.06.2016   22:59   #377 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Dzobo287 Dzobo287 Město: Žilina
IP:158.255.30.xxx
Offline 1/12
Journeyman Gladiator X450

Ten zvuk ktroy vsetci pocujete ide priamo od vyfuku. Ked date na stvorkolke dole bocny plastovy kryt z pravej strany dostanete sa k spoju vyfuku. Tento spoj je poisteny štyroma pružinami ktore sa jemne dotykaju vyfukoveho potrubia a taktiež sa dotykaju ešte jedneho kovoveho krytu ktory je na vyfukovom potrubi uchyteny troma skrutkami. Tento kryt služi asi ako tepelna izolácia alebo neviem na co tam je. Mame doma dve tieto štvorkolky a obe hrkotali ako keby sa isli rozpadnut. Staci naskladat alobal do hrubsieho stvorceka a vložit priamo pod tieto struny a nebude rezonovat nic. Ja som mal na stvorkolke nabehane 5km a nemohol som zniest ten drncavy zvuk. V servise pri prvej garancke mi povedali ze to je vecny problem tychto stvorkoliek mysleli tym aj strasie modely. No vecny problem ale neopravili mi to nijako. Dalej vam tam moze trocha este rezonovat krycia mriezka na chladici ked date ruku k chladicu a pobachate po nej vydava to tiez vseliake zvuky tak pod nu som dal tiez asi pol centimetra hrubu gumu po celom obvode chladica a nerezonuje absolutne na stvorkolke nic takze jedine tieto dve veci ale hlavne su to tie struny na vyfuku. Tie struny nahmatate aj rukou ked zhodite sedlo a z pravej strany stvorkolky je vyfukove potrubie a v prednej casti je ten spoj a tam su nahodene. Mali by tam byt spolu 4 zo spodu 2 a z vrchnej strany 2. Ja som tam mal celkovo 3 a brat len 2 asi ako sa im chce tolko ich tam daju :D. tak tolko dufam ze som poradil.

Citace | Odpovědět

29.06.2016   23:05   #378 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Dzobo287 Dzobo287 Město: Žilina
IP:158.255.30.xxx
Offline 1/12
Journeyman Gladiator X450

Toto je obrazok z X550 je to velmi podobne ako na x450 akurat tam chyba ten kovovy kryt ktory zacina priamo nad tym spojom a konci pred koncovkou vyfuku a hlavne aj o tento kryt tie pruziny rezonuju. ako som pisal je prichyteny troma skrutkami. najlepise je ho pridvihnu ja som to vyriesil tak ze som pod kazdu skrutku vlozil hrusiu podlozku a tym padom sa trun nedotyka.

Citace | Odpovědět

30.06.2016   07:12   #379 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:213.181.130.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Dzobo287> Super dik pozrem sa na to. Od chladica neni pocut nic to bude ten vyfuk.

Citace | Odpovědět

30.06.2016   08:11   #380 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Air23 Air23 Město: Humpolec
IP:176.97.14.xxx
Offline 2/485
Journeyman Gladiator X550, Journeyman Gladiator X450

jjj tohle může být ono tepelné štíty výfuku, na 550 jsem měl povolenou matici a rachotilo též

Citace | Odpovědět

30.06.2016   16:25   #381 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:213.181.130.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Tak bol povoleny srobik na tom kryte kolena obr.1
Aj na tom kratkom hlinikovom co zakryva strunky bol povoleny srobik. obr. 2
A tie struny same strasne vybruju pri vyssich otackach.
Stale to nie je dokonale ale uvidim pri jazde ci to bude este pocut.


Citace | Odpovědět

30.06.2016   17:40   #382 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Dzobo287 Dzobo287 Město: Žilina
IP:158.255.30.xxx
Offline 1/12
Journeyman Gladiator X450

Marc> Vidim ze ty maš na tej x450 uplne ine okrytovanie toho vyfukoveho potrubia ako ja.. ja to mam cele z jedneho kusu ale to asi aj preto lebo mam kraku verziu a ty mas dlhu. Mal si podlozit aj tie vrchne struny este. Tiez by bolo mozno dobre pouzit termo pasku na zvod vyfuku a omotat ju priamo na spoji a potom nahodit pruziny. Ale mne zatial alobal drzi vpohode a nevybruje nic

Citace | Odpovědět

30.06.2016   19:13   #383 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:178.143.148.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

Dzobo287> Tie vrchne struny su dost daleko od potrubia ale dal som pod kryt jednu podlozku az je dalej od strun lebo tie sa nejako moc trasú. Zajtra zajazdim a pripadna doladim.

Citace | Odpovědět

04.07.2016   16:07   #384 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:213.181.130.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450


Journeyman e-shop ma nove doplnky.
Vyzera to trochu smiesne.

Citace | Odpovědět

04.07.2016   21:29   #385 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

pajba pajba Město: Zlín
IP:5.104.21.xxx
Offline 1/207

na vyzeranie sa vys... důležitá je užitná hodnota já sem dal rampu uplně pod nosič takže je docela vysoko a byl tu názor že je to fujka díval jsem se do kalendáře a na žádnou výstavu s kolkou nejedu takže krása není nutná no a funkčnost je super aaaaa vo tom to je



Naposledy editováno 04.07.2016 21:30:02

Citace | Odpovědět

05.07.2016   07:40   #386 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Bublina Bublina Město: Údolí
IP:185.19.2.xxx
Offline 0/76
Yamaha Grizzly 700, Journeyman Gladiator X450

Tak se taky podělim se závadou od 1300km nejspíš vůle na ložisku ze ktereho jdou řídící tyče. Na řídítkách hrk 5-10mm ale když jedete přes nerovnosti tak to hrká fest. Bude se řešit. Už tam není jak na starejch. Prostě bída

Citace | Odpovědět

10.07.2016   16:27   #387 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Jar Jar Město: Nymburk
IP:217.11.231.xxx
Offline 0/11

Saturnus> zdarec taky mi to drnčí. Mě to dělá oplechování výfukového potrubí co tam je na nýtech. Je to dost nepříjemný zvuk jsem se lekl že to je z motoru.

Citace | Odpovědět

15.07.2016   20:09   #388 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

vrzik vrzik Město: Vítkov
IP:194.228.164.xxx
Offline 0/9



Tak pánové x520 už je doma, zatím letmé seznámení přístí týden už snad bude více času na nejaký terén

Citace | Odpovědět

16.07.2016   12:48   #389 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

Marc Marc Město: Považská Bystrica
IP:213.181.130.xxx
Offline 0/113
Journeyman Gladiator X450

vrzik> 520 ma fajne gumy . Dnesny kratky vyjazd

Citace | Odpovědět

16.07.2016   15:39   #390 Téma: Journeyman Gladiator X450 a X450-A EFI

killabees killabees Město: Hnojice
IP:95.80.252.xxx
Offline 0/94
Can-Am Outlander 500

Mám najeto teprve 250km a dneska jsem se koukal do airboxu, jak je na tom filtr a čuměl jsem že mám v airboxu tak 2deci oleje. Je to normální? Kolku jsem neotočil kolama nahoru. To co je v airboxu tak v motoru chybí, mám olej pod spodní ryskou olejové měrky. V pondělí budu volat do servisu, ale chtěl jsem se vás zeptat zda taky nemáme v airboxu olej, nebo co může být za problém..... Díky

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

předchozínásledující 1 ... 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 53

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.13s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce