asp_leden_2013

QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


banner

Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

03.02.2010   18:46 Journeyman Gladiator X6-A Efi

návnada návnada Město: Hlincová Hora
IP:93.99.187.xxx
Offline 1/1
TGB Blade 550

chtěl bych vědět jestli někdo neví jestli je lepší koupit verzi s KARBURATOREM nebo se VSTŘIKOVACÍ JEDNOTKOU EFI.Jedná se o GLADIATORA X5-A nebo X6-A který má pouze vstřik a jestli je vstřikování u X6-A bez poruch případně jaké by se mohly vyskytnout.

Odpovědi: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

03.02.2010   19:19   #1 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

quattromas quattromas Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A

myslím,že tolik zkušeností s EFI tu na gladu ještě nikdo nemá,aby mohl říct jestli je vstřik spolehlivý.je to holt novinka,takže vše se časem ukáže.

Citace | Odpovědět

03.02.2010   19:33   #2 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.59.xxx
Offline 3/1414

quattromas> Je to standardní BOSCH. Měl by fungovat úplně normálně.

Citace | Odpovědět

03.02.2010   19:46   #3 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

quattromas quattromas Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A

jo to je jasný,že bude fungovat.ale nemužeš nikdy říct že je to ok pokud to ještě není řádně odzkoušeno uživateli včech generací a nátur.nemyslím to nějak zle.

Citace | Odpovědět

03.02.2010   19:53   #4 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.59.xxx
Offline 3/1414

quattromas> EFI zde máme již od podzimu a zatím to funguje jak má.

Citace | Odpovědět

03.02.2010   19:57   #5 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:212.80.83.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

Za mě bych taky už dnes důvěřoval vstřiku a pochybuji že v roce 2010 by někdo používal špatnou techniku

Citace | Odpovědět

03.02.2010   20:06   #6 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

quattromas quattromas Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A

no tak jste mě ukecali,no

Citace | Odpovědět

03.02.2010   20:20   #7 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.59.xxx
Offline 3/1414

quattromas> Ale pozor! Zákon schválnosti je neomylný. Pokud ti někdo něco doporučí, tak se ti to na 100% pokazí.

Citace | Odpovědět

03.02.2010   20:26   #8 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

quattromas quattromas Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A

já vím,je to jak s autama.řeknu kamarádovi,,kup si audi,ty jsou spolehlivý" a bum už bude měnit hlavu a vačky.to známe.posrat se může cokoliv a na čemkoliv.a už toho necham,ať to tady nezasírám.

Citace | Odpovědět

03.02.2010   20:42   #9 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Dnešní doba patří ŠPRICU karbec si včil kupujou jen důchodci

Citace | Odpovědět

03.02.2010   21:01   #10 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:212.80.83.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

quattromas> no a pokud ti nebude přeci jen přáno a něco se posere tak šup do servisu na záruku a máš klid

Citace | Odpovědět

03.02.2010   21:10   #11 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

quattromas quattromas Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A

kdepak ja jsem zatim věrný klasice.ale časem až budou penízky určitě nepohrdnu nějakým EFI.

Citace | Odpovědět

03.02.2010   21:12   #12 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Gargamel Gargamel Město: Kocourov
IP:212.80.83.xxx
Offline 5/6203
masai K 50, Suzuki LT-A 75O King Quad 4x4

jsem negramotnej neumím číst sory

Citace | Odpovědět

03.02.2010   21:44   #13 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

větvičkář_Rox větvičkář_Rox Město: Lomnice nad Lužnicí
IP:90.176.242.xxx
Offline 7/3549
Journeyman Gladiator X6-A Efi

neuznávam a nesnášim EFI... do tý doby, než si na něj ušetřim

Určitě jdi do stříkačky. Těch pár litrů se Ti vyplatí...



Naposledy editováno 03.02.2010 21:45:12

Citace | Odpovědět

03.02.2010   22:19   #14 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

westik westik Město: Líně
IP:77.48.109.xxx
Offline 0/130

A ten pocit,že plníš normu EURO III k nezaplacení.

Citace | Odpovědět

07.02.2010   15:00   #15 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Vašek73 Vašek73 Město: Hluk
IP:90.177.156.xxx
Offline 1/780
Kazuma Jaguar 500 4x4

Kolik práce a peněz by stálo předělání E.F.I do starších strojů z obyčejným karbecem teda jestli by to šlo.

Citace | Odpovědět

07.02.2010   15:20   #16 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

quattromas quattromas Město: Česká Lípa 1
IP:88.103.182.xxx
Offline 2/151
Journeyman Gladiator 510 RX-A

moc,jen odhadem si tipnu,že z nových dílů by to bylo kolem 25-30 tis.teď jsem zrovna koukal na komplet vstřikování na grizzly 700 a je za 27000.jó ceny jsou lidový.

Citace | Odpovědět

18.03.2010   21:44   #17 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Drobek-Žižkov Drobek-Žižkov Město: Praha 3-Žižkov
IP:194.228.51.xxx
Offline 0/81

Venca73> Ptal jsem se v JM-Stránčice zdali by to šlo. Na skoro každou kolku se dá koupit tzv. EFI kit. U JM tato ochota moc není. Prý by se musel přeházet celý kabelový rovod... Lepší koupit novou a takové rady. No, podle slov odborníka na EFI stačí drobné úpravy které se dají v průměrně vybavené dílně udělat. Bohužel JM se do toho moc nechce. Ale vzhledem k tomu, že KingQuad 700 včetně SPZ dnes stojí 199k a dá se domluvit další sleva mou příští 4kolkou JM nebude...

Citace | Odpovědět

18.03.2010   21:56   #18 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

ono toho bude asi více na předělání než jen elektroinstalace.myslím že i rotor zapalování bude jiný než u karburátorové verze(pokud se nepletu tedy),pak stříkačku koupit atd.myslím že dost nesmyslná přestavba hlavě co se týká ceny za to vše a výsledek skoro žádný.

tady je myslím lepší prodat starouše a koupit nováka

,,U JM tato ochota moc není.,, já se jim ani nedivím taky bych to vymlouval na novou kolku ,protože je to nesmysl to předělávat



Naposledy editováno 18.03.2010 22:00:39

Citace | Odpovědět

19.03.2010   00:36   #19 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

alesmoto alesmoto Město: Rakovník I
IP:78.111.124.xxx
Offline 0/41

Samotný vstřikování problém asi dělat nebude. Nejvíc komplikací okolo vstřikování dělá elektroinstalace. Jen doufám, že bude lepší, než na karburátorových modelech. Kámoš co jezdí Gladiátora už chtěl několikrát kupovat nefunkční součástky, ale vždy jsme odhalili problém v konektorech.

Citace | Odpovědět

19.03.2010   02:54   #20 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

alesmoto>Samotný vstřikování problém asi dělat nebude. Nejvíc komplikací okolo vstřikování dělá elektroinstalace. Jen doufám, že bude lepší, než na karburátorových modelech. Kámoš co jezdí Gladiátora už chtěl několikrát kupovat nefunkční součástky, ale vždy jsme odhalili problém v konektorech.



,,ale vždy jsme odhalili problém v konektorech,, to je asi ten nejmenší problém neeeeeeeeeee

Citace | Odpovědět

19.03.2010   06:51   #21 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Aligator.avs Město: Zlín
IP:88.100.70.xxx
Offline 12/12416
Journeyman Gladiator X8, Journeyman Gladiator X8

Drobek-Žižkov>Venca73> Ptal jsem se v JM-Stránčice zdali by to šlo. Na skoro každou kolku se dá koupit tzv. EFI kit. U JM tato ochota moc není. Prý by se musel přeházet celý kabelový rovod... Lepší koupit novou a takové rady. No, podle slov odborníka na EFI stačí drobné úpravy které se dají v průměrně vybavené dílně udělat. Bohužel JM se do toho moc nechce. Ale vzhledem k tomu, že KingQuad 700 včetně SPZ dnes stojí 199k a dá se domluvit další sleva mou příští 4kolkou JM nebude...



KQ 700 ? za 200 tis. kde žiješ šak se už nevyrábí

Citace | Odpovědět

19.03.2010   07:18   #22 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

prezYdent prezYdent Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386

A v čem je vlastně lepší ta stříkačka - že má menší výkon?
Ty emise bych ještě pochopil.... Start se sytičem už mě ale nijak neobtěžuje

Citace | Odpovědět

19.03.2010   08:06   #23 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

alesmoto alesmoto Město: Rakovník I
IP:78.111.124.xxx
Offline 0/41

HANS.Ltm> Problém to není, když je kolka čistá v garáži. Ale když volá kámoš, že je kdesi v lese, za rohem se blíží banda myslivců, kolka jedna koule bahna a ono to nejede - pak to zdaleka není nejmenší problém

Citace | Odpovědět

19.03.2010   10:07   #24 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Xawerius Xawerius Město: Libočany
IP:194.228.40.xxx
Offline 3/900

prezYdent> už jen v tom, že jde rychleji za plynem

Citace | Odpovědět

19.03.2010   10:29   #25 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:217.77.165.xxx
Offline 11/7924

alesmoto>HANS.Ltm> Problém to není, když je kolka čistá v garáži. Ale když volá kámoš, že je kdesi v lese, za rohem se blíží banda myslivců, kolka jedna koule bahna a ono to nejede - pak to zdaleka není nejmenší problém



a to jako stříkačka nemá ani jeden konektor jooooo

Citace | Odpovědět

19.03.2010   10:42   #26 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

prezYdent prezYdent Město: Praha 7-Bubeneč
IP:85.71.68.xxx
Offline 1/386

Xawerius>prezYdent> už jen v tom, že jde rychleji za plynem


Nevím, jaké máš zkušenosti z porovnáním dvou stejných motorů s jinou přípravou směsi, já jen zkoušel Favorita s karburátorem a se vstřikováním a ten posledně jmenovaný "za plynem" rozhodně nešel. Asi to bylo tím, že měl o 3 kW menší výkon
Přímému vstřiku bych rozuměl, to alespoň velmi dobře pracuje s chudou směsí.....

Citace | Odpovědět

19.03.2010   11:18   #27 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

caprighia caprighia Město: Praha
IP:212.71.129.xxx
Offline 3/2602
Polaris Sportsman 800 EFI, Journeyman Stormer LC320

Mám podobné zkušenosti jako prezYdent - motor Ford 1,6 stejný až na přípravu směsi - oba 66 kW. Lišily se v průběhu Mk - karbec max. při 2500 a vstřik při 4000 ot. Jednoznačně lépe jel ten karbec a s menší spotřebou (s výjimkou ustálené jízdy na dálnici, tam íčko jelo za méně) Takže záleží na nastavení vstřikování, což je obvykle kámen úrazu, neb to umožňuje různá kurvítka kvůli emisím.

Citace | Odpovědět

19.03.2010   11:43   #28 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Bonfire Bonfire Město: Rychvald
IP:147.229.218.xxx
Offline 3/286
Access Motor Tomahawk 300, Kawasaki KVF 750

ja bych osobne volil karburator - v jednoduchosti je sila... i kdyz nezatracuju vstrikovani, muze byt mnohem lepsi kdyz je spravne naladene, ale u karburatoru tam mas vice moznosti ladeni v "domacich" podminkach, a restrikce u nej jsou stylem pridanych omezeni (prutok vzduchu ze sani, zuzeny vyfuk) a neni problem si takhle kolku otevrit, u vstrikovani nastaveneho "na emise" toho moc neudelas...

Citace | Odpovědět

19.03.2010   12:15   #29 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Hans-quad Hans-quad Město: Litoměřice-Město
IP:188.95.127.xxx
Offline 11/7924

myslím že cena přestavby by byla hodně vysoká k poměru ceny 4kolky.zde už je spíše nauváženou prodat 4kolku a koupit se stříkačkou.

Citace | Odpovědět

21.03.2010   23:09   #30 Téma: journeymn X6-A EFI vstřikovací jednotka

Petr_quad Město: Praha 4-Háje
IP:85.160.2.xxx
Offline 3/1414

Drobek-Žižkov>Venca73> U JM tato ochota moc není.



No pokud chceš vytahovat peníze z kapsy, tak ochotní být můžeme. Ale přestavba na EFI je prostě drahá a nemyslím, že by se komukoliv vyplatila, tak proč bych tě do ní měl tlačit? Abych vydělal pár korun a ty bys byl potom nespokojený, že to skoro nic nepřineslo? To není můj styl...

Citace | Odpovědět

Do fóra můžou přispívat pouze přihlášení uživatelé.

Prosím přihlašte se v pravé horní části stránek nebo se zaregistrujte.

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:0.12s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce