QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Komentáře k článku Cectek Quadrift 500 EFI

Výpis komentářů:

LeonBob napsal 13.07. v 17:13:

Chtěl jsem se zeptat, mám tuto čtyřkolku od roku 2012 jako předváděcí kus, má najeto 4200 km a nikdy jsem nevzal žádnou díru nebo výmol.Jezdí jen po asfaltu. Včera v rychlosti kolem cca 20 km/h na rovném asfaltu se mi vylomilo přední kolo. Zjistil jsem že ramena drží na 2 mm plechu... Má někdo zkušenost nebo mi může poradit? předem děkuji.

Aligator.avs napsal 06.09. v 11:08:

nemám sice silnici ale off road verzi a můžu říct že snese opravdu hodně najeto kolem 1500 km tak to taky není moc ale pomalu km přibývají

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20100718155130-80683_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

burda1 napsal 03.04. v 21:59:

ja mylslym že to j**** není už jenom na tom videu jak tomu dava naprdel ten borec mazec

KarelReno napsal 30.03. v 12:36:

je to j****

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20081111193859-80622_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

tagy napsal 29.03. v 14:18:

jestli sou ostatni dily na kolce stejne dimenzovany jako riditka tak buh s nama - videl jsem jen svary a vypada to jak muj shineray ale ten jede 60 a vazi 150kg a ne 300 to musi praskat ram jak prase. druha vec je motor. do terenu ok ale na asfalt je to zalostne malo proste napad dobrej ale ta technika uz nestiha napadu... za me nejel jsem na tom ale nic moc. jo a to razeni viz videa na netu v terenu to taky neni zadna slava proste vic inovaci nez kvality. umel bych si to predstavit za 100 do zacatku dobry ale za 200 to jisti sportka od yamahy nebo neco podobnyho

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20100118134628-80567_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

Xawerius napsal 26.03. v 14:05:

pro některé lidi zajímavé, pro mě tak možná na zkoušku, ale myslím, že ta cena je přehnaná

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20081207214554-3501_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

kojot napsal 26.03. v 08:58:

babynek> podle mě předvádí že to má v ruce. Všichni co na něj koukají to ocení. Je to stroj na asfalt tak předvádí asfalt kousky. Je to show.

babynek napsal 25.03. v 16:34:

jeste mozna dodam, sice spoustu lidi to vi, ale riditka prosim nikdy nerovnejte.

babynek napsal 25.03. v 16:32:

dneska muzu s klidnym svdomi rict ze ano :). jen znovu pripominam, ze s riditky, ktere jsem mel v serii sem provedl nekolik karambolu a poddala se spis tyc rizeni nez riditko ( neze by se neohlo, ale tak markatne ne) pritom ctykrolka ma neco kolem 160kg + sila narazu. ze zacatku jsem taky obcas zustal na riditkach takhle viset v nejake krizove situaci a nestalo se to. po rocnim pouzivani a nekolik karambolech jsem nakonec riditka vymenil za hrazdova, ohnuti bylo v radu 10% od podelne osy riditka. podobne krive riditka jsem treba videl po jednom karambolu bashana. na materialu se hold trosku usetrilo. nicmene si porat myslim, ze je to na reklamaci

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20080910073758-a31ba0477c487a5e997be1149c4840ba_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

Dorton napsal 25.03. v 16:12:

Podobná situace nenastala a to jsou ty říditka pořád jedny a ty stejný. Zkoumal jsem je poměrně důkladně, hlavní problém je, že jsou dost široká tudíž páka je veliká. Jen tak pro zajímavost zkuste se zhoupnout u svojí 4 kolky na jednom řidítku a zahoupat se vahou přibližně sto kilo.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20090304211442-81062_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

větvičkář_Rox napsal 25.03. v 15:55:

jo, to je pěkný :) Souhlasim s tim, že řidítka musí vydržet leccos, ikdyby si na ně ten týpek stoupnul. To co píše Dorton - vadnej kus - beru jako vysvětlení. ikdyž, je pravda, že to je vo držku a divný že to výrobce pustil. Budiž...

Pro vás co tu píšete že je to h**** - proč? Přsně jak tu někdo napsal - vyplńuje to díru na trhu. pro mně to neni, já mám rád terén. Ale proč to hned musí bejt na nic?

Já se těším na teréní verzi - ten diferák vzadu mně láká!

babynek napsal 25.03. v 15:48:

a? nastala podobna situace? jinak nejak nechapu co ten clovek taky vlastne pedvadi?

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20080910073758-a31ba0477c487a5e997be1149c4840ba_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

Dorton napsal 25.03. v 14:53:


https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20080910073758-a31ba0477c487a5e997be1149c4840ba_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

Dorton napsal 25.03. v 14:51:


https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20080910073758-a31ba0477c487a5e997be1149c4840ba_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

Dorton napsal 25.03. v 14:50:

Jen tak pro zajímavost to bylo druhý den po ohnutém řidítku. Řídítka jsou původní.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20100718155130-80683_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

burda1 napsal 25.03. v 12:13:

hmmm taky si mislím že 30kw neni žadnej zazrak na silnicu tož kdiby tao melo tak 40kw tak je to o něčem jiným

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20110228170832-80930_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

JK.Honzik napsal 25.03. v 07:45:

Ano souhlasim se "slezakz"em, taky jsem na tom nejel, ale prosim povinne se podivejte vsichni na to video! Budme soudni, jsem taky byvaly motorkar a jak to vypada na cestach? Co se tyce moralky ridicu? Myslite si, ze 500ccm bude stacit? Jestli si nekdo mysli, ze s tim bude driftovat v serpentinach, s tak malym vykonem, tak to bude asi technicky a fyzicky dost narocne. Mnozi z nas vi, ze utrhnout motarda nebno auto se zadnim nahonem do driftu v zatacce, to chce hlavne kroutak na zadnich naprave, davku odvahy a sikovnosti. Proto velmi pochybuju, jestli tento stroj tohle dokaze, pokud ovsem nejsme rozjeti nebo nejedeme z kopce. A vubec, na cestach je tolik zavodniku, ze i ten posledni kamionak dokaze dnes jet daleko za hranici 90km/h! Ja bych se na ceste s tim bal jezdit pokud by to nemelo aspon 700ccm, vsichni vime, jak to na nasich cestach chodi! Nevim jestli jenom ja mam ten pocit, ale proc mam pocit, ze kazda Octavie, ktera jede za mnou me musi za kazdou cenu predjet? A jsme u toho...

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20110607083115-58337_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

KTMatěj napsal 25.03. v 07:43:

slezak: Nemůžeš nikdy srovnávat polaris s podvozkem do terénu a tohle, tam, kde s tímhle pojedeš v zatáčce stovkou se polaris bude válet na boku. Čistě silniční podvozek zatím nikdo nepostavil, tedy je tento stroj bez konkurence. Do terénu se nehrne a nepatří tam. Znám spoustu čtyřkolkářů, kteří do terénu nepáchnou, tak proč nenabídnout něco, co se v každé zatáčce nepřevrací?

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20090323082149-81130_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

slezak.z napsal 24.03. v 21:08:

Jarda: To máš pravdu, já na tom nejel. Jinak bych byl asi už v nemocnici (nebo rovnou v márnici?).

No teď vážně. My máme rádi terén. Na silnici se asi málokterej čtyřkolkář cítí dobře - hobluješ gumy, ohrožují tě auta, poldové si na tobě smlsnou atd. atd. Asi proto do toho tak rejem. Jen čas ukáže kvalitu stroje. Až tam bude mít někdo natočeno aspoň 10 tisíc km, pak se to dá hodnotit.

Svoje zájemce si to určitě najde. Dost 4kolkářů jsou třeba bejvalí motorkáři, co měli nehodu a jsou na vozíku. Toto je zase může vrátit blíž k motorkám.

Ale určitě bych nebral novinku. Je lépe počkat, až se vychytaj dětský nemoci (třeba řídítka). Pak stroj dozraje, konkurence taky něco udělá a bude i z čeho vybírat a s čím srovnávat. Zhruba takový postup bych radil asfaltuchtivím čtyřkolkářům, kteří z nějakýho důvodu nechtějí na asfalt výhodnější motorku.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20080915172016-1_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

jarda napsal 24.03. v 18:39:

danna+JK.Honzik:

Ehmm, nechci nic rikat. Ale jel nekdo z vas na teto ctyrkolce? Proc tolik soudu, kdyz jste na tom nesedeli. Je to novinka, ma sve mouchy, ale take prednosti. Verim, ze si to vse zakazniky najde.

danna napsal 24.03. v 14:57:

souhlasím s JK Honzík a slezak.z tahle čtyřkola je o ničem, možná tak jako přibližovadlo pro vozíčkáře ale jen k obrubníku a za jinou cenu, ale nezapírat se o řídítka !!

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20110228170832-80930_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

JK.Honzik napsal 24.03. v 14:50:

K testu se nebudu vyjadrovat,cetl jsem jsem test o tomto stroji na cizim zahranicnim servru sice na offroad verzi, ale dopadlo vic nez zalostne. Cena je taky konfrontacni. Ten stroj je cely naky bolavy.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20090323082149-81130_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

slezak.z napsal 24.03. v 13:44:

Stroj stojí 200 litrů a nemá ani 4x4. Pokud chce někdo jezdit hlavně asfalt, doporučuji Polaris X2 nebo Touring a dát tam silniční kola. Polár má rozepínatelný zadní diferenciál taky, takže na silnici pak není problém. A když náhodou zapadneš ve sněhu, vždycky můžeš přepnout na 4x4. To u Cecteku máš smůlu a cena je přitom skoro stejná jako ten Polaris, který je kvalitou mnohem dál.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20110607083115-58337_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

KTMatěj napsal 24.03. v 07:54:

Miky: Pro porovnání redaktor měřží 186cm. Gumy jsou na tom 205 50 15"

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20081216213522-043578c53e698853cf4e20daa161f673_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

jarda1 napsal 23.03. v 23:58:

super hračka ale teda to řiditko to je ostuda

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20130624215302-80748_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

koncak napsal 23.03. v 20:23:

kvalitu komentovat nechcy.videl sem to navystave uz jenom svary.

a cose tyce pouzitelnosti na ryze asvaltu?prave ze cinan vyplnil tu mezeru,osobne mne schazi neco na asvalt.treba na jezdeni v lete do prace,na BFku s terenimi spalky se jezdi blbe a hlavne kkoda to hruntovat na pevnym,byt to za polovicni peniz coz kvalitou to odpovida tak zamne ANO

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20101110222022-80623_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

Miky26 napsal 23.03. v 18:34:

Desingově povedenej kousek.Tom.tk nevidím důvod proč by mela bejt 4kolka jen do terénu.Vývoj nezastavíš.Hummer měl taky původně jiný základ než jezdit po silnici.
Co mě dostalo je to jakej to je prcek na fotkách to vypadá velikostně pomalu jak BF a v realu si podle videa na tom nedovedu představit vyšší osobu.Ještě mi chybí v technických údajích kola jaká používá tento stroj.Na silnici a na okresky bych ho viděl OK.Bude to dobrej skůtr pro vozíčkáře na vejlety.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20090323082149-81130_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

slezak.z napsal 23.03. v 18:26:

Dvěstě za lámací řídítka? A po slevě? Si děláte srandu. Za tu cenu koupíš kvalitní japonský či americký stroj!

No protože jsme v ČR, ani bych se nedivil, kdyby ta "sleva" byla na ten konkrétní kus, kterýmu to řídítko ruplo.
Izolačka, sekunďák nebo tavný lepidlo a řídítko je jako nový, no né. A nekup to, když je to se slevou. Někdo holt má přirozený obchodní talent.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20200210205505-78417_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

1Pegas napsal 23.03. v 17:56:

Naechtěli za ní na výstavě i se slevou 200?

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20110607083115-58337_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

KTMatěj napsal 23.03. v 15:50:

tom.tk: Bylo by rozumné si přečíst test, než napíšeš komentář. Už z fotek ti musí být jasné, že zadní diferenciál čtyřkolka má, dále z testu poměrně jasně vyplývá, kam je určená a co se s ní dá dělat.

tom.tk napsal 23.03. v 15:45:

pokud jsou všechny materiály jako řídítka, což se dá předpokládat, tak už teď lituju budoucí řidiče, jinak komu je určena tahle čtyřkolka? mám za to že čtyřkolka má své opodstatnění v terénu, jezdit s tím po městě musí být opruz, když se nevejde mezi auta a delší cesta někam taky nic moc. Prostě číňan přišel s něčím co je k ničemu a navíc při absenci zadního diferáku v zatáčkách na silnici hodně štěstí.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20090323082149-81130_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

slezak.z napsal 23.03. v 13:51:

Přesně tak. Řídítka musí vydržet mnohem víc, než co na ně mohl zatlačit ten borec. Když jsem měl Access MAXe z Taiwanu, narazil jsem v 50 km/h na vrcholu meze bočně pravým předním kolem do patníku. Stroj vyletěl do vyduchu a letěl od meze. Dopadl dole asi ze 2 metrů na pravý řídítko. Samotnej stroj vážil tak 250 kg a dopadl tak ze dvou metrů do hlíny. Řídítka se ani nehla. Ulomilo se zrcádko, plynová a brzdová páčka se přetočili, ale řídítka se ani nehla. Stroj pak udělal ještě jeden a půl kotrmelce než se zastavil. Převrátil jsem ho na kola, přetočil si zpět brzdu a plyn, vyrovnal tyč řízení a dojel jsem dom.

babynek napsal 23.03. v 12:46:

Ja bych byl asi i tak drzy, ze bych to sel reklamovat :). Prece musi byt riditka na takovou vahu dimenzovane. Uz jsem zazil nekoli karambolu, kdy ctyrkolka sla nekolikrat prez budku i v rychlostech kolem 60km/h a vice jsem ohl tyc rizeni nez samotne riditka. Coz bych radeji kdyby se poddali vic ty riditka :D.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20111122190411-80692_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

leos2 napsal 23.03. v 12:25:

Ten předek je nějakej moc nízkej, jestli to nemá diferák tak to musí bejt boj ve městě na křižovatkách přeprat tu adhezi zadních silničních kol.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20080910073758-a31ba0477c487a5e997be1149c4840ba_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

Dorton napsal 23.03. v 11:24:

Video: Je to jednoduchý ten člověk co to jezdil měl pár dní pěkně naražený žebra, opravdu na to padnul celou vahou bokem. Zkoušelo se pak na jiných strojích se do toho opřít celou vahou a řidítka držela, tohle byla opravdu nešťastná rána. Jinak vím ro protože cectek a ty lidi okolo něj jsou od nás... Pokud si chce někdo zkusit jestli drží, může se zastavit u nás na prodejně, máme ho tady a na řidítka se pověsit

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20090226183104-2077_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

FilipT napsal 23.03. v 10:39:

Coz o to, 90 kilo plnou vahou riditka musej udrzet, pri brzdeni na moto (nebo drandeni po prednim kole) zvladaj asi i o dost vetsi sily, ovsem nalehnout v rejdu jen na jednu stranu riditek je asi dost neplanovany zatizeni.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20100718155130-80683_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

burda1 napsal 23.03. v 10:14:

nadhernej stroj ale ty riditka teda moc nevydržijou

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20110607083115-58337_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

KTMatěj napsal 23.03. v 10:09:

slezak: Řidítka jsou z běžných materiálů, na videu je vidět, že se na to jezdec položil celou vahou nějakých 90 kilo. při takovém tlaku se ohnou řidátka na ledasčem.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20090323082149-81130_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

slezak.z napsal 23.03. v 10:05:

Ještě aby to nevyznělo tak nagativně, mě se ten stroj taky líbí. A ta řídítka by se určitě dala nechat vystužit. Pokud jsou ostatní materiály kvalitní, pak OK. Čím víc čtyřkolek, tím líp.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20090323082149-81130_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

slezak.z napsal 23.03. v 09:56:

K tomu se asi nikdo oficiálně nevyjádří. Tam je prostě vidět naživo, že ta řídítka moc nevydrží. Každý prodejce se to spíš bude snažit ututlat. U nás se každý snaží vydělat i na potenciálně nebezpečným výrobku. Toto video bylo třeba chvilku na fóru quad.cz a provozovatel (journeyman) to obratem smazal. Holt jsme Češi. Když na to vydělám, budu propagovat cokoli. Že se na tom někdo pak zabije je jedno.

https://www.quadmania.cz/upload/images/cache/profil/20090304211442-81062_user_jpgresize_50x50__type_jpg_.jpg

větvičkář_Rox napsal 23.03. v 09:35:



nebyl jsem u toho, takže nemůžu komentovat. Jak jsem koupil, tak prodávám. Bylo by dobrý, kdyby importér nebo nějaký prodejce k tomu řekl názor. Bo takhle na papíře vypadá ten stroj zajímavě, cena taky vkusná.

Nejste přihlášeni.

Anonymní uživatelé nemůžou přidávat komentáře. Prosím přihlašte se v pravé horní části stránky nebo se zaregistrujte. Děkujeme.

Novinky a reportáže





English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:1.61s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce