QuadMania.cz


 ?
Registrace Zaslat heslo


Nová vlajková loď Kymco na českém trhu

Text: Ollie Roučková | Foto: Kymco | Zdroj: TZ | Datum: 01.06.2015 | Zobrazeno: 6824×

Nová vlajková loď Kymco na českém trhu Kymco uvádí na trh svou novou vlajkovou loď v prémiovém segmentu pracovních čtyřkolek s názvem MXU 700i. Kymco tímto reaguje na stále stoupající poptávku po výkonných plně vybavených vozidlech nejen pro pracovní nasazení, ale i volnočasové aktivity.


Kapitoly článku

  1. Představujeme
  2. Kompletní fotogalerie

21. května proběhlo představení vlajkové lodi - MXU 700i, toto představení proběhlo na testovací dráze ve Pfaffenreuthu, kde na nás kromě vlajkové lodi čekaly modely:
Po příjezdu na testovací dráhu ADAC Motorsportubungsgelande v Pfaffenreuthu nás odchytává paní Koláčková, která má pro tento den na starosti všechny novináře. Kromě Quadmánie už byla na místě konání pěkná řádka novinářů ze všech redakcí, kteří o předešlém dni testovali první čtyřkolkové skútry Quadro4. Za naší redakci Quadro otestoval Petr Poduška, kompletní test naleznete ZDE. Ale den plný čtyřkolek už jsme si nenechali ujít a s kolegou jsme se vmísili do davu novinářů obklopující dvě zajímavé novinky: MXU 700i spolu s větším volantovým kolegou UXW 700i.
Ještě jsme ani nevyjeli a už se konala rozborka.  Autíčko bylo rozebráno takřka do posledního šroubu. Hodně nás zaujal velký prostorný prostor pod sedadlem řidiče, ale také jednotlivé uložení drobných komponentů, které jsou uložené pod plasty. Je viditelné, že Kymco neusnulo na vavřínech a zpracování u pracanta posunuli o pěkný kus kupředu.
Po dokonalé rozborce a sborce dostáváme pokyny k testovacímu dni, všech 11 strojů dostalo své řidiče. Na nás v prvním kole připadly staré známé modely: Maxxer 450i 4x2 Sport a MXU 300 R Offroad. Dvě malorážky již dobře známe, ale i tak bylo velmi příjemné se na nich opět svézt. MXU 300 R Offroad je celkově dost malá, ale díky svému designu působí podstatně robustnějším dojmem. Třístovka je hodně tichá a z koncovky výfuku se line jen příjemné bublání, při zmáčknutí plynové páčky na doraz, je motor docela živý a ochotně se točí. Variátor zabírá v celkem nízkých otáčkách a rozjezd je plynulý. U Maxxera se jednalo o živější poježdění, už při prvním přidání plynu je cítit větší ochota k vytáčení. Motor je živější a je z něj cítit, že má chuť jet. Po zařazení rychlého převodu na dokonale přesné převodovce přidávám plyn a čtyřkolka se díky decentní hmotnosti žene energicky kupředu. Maxxera známe již z minulých testů, kde se nám představil jako hravý puberťák, a i při našem dnešním svezení se nám jeho hravá houževnatost potvrdila.
Ve druhém kole už pod zadek dostáváme námi očekávanou novinku s posilovačem řízení, neváhali jsme a zapůjčili jsme si dva totožné stroje s tím rozdílem, že se jeden model prodává především pro německý trh. Vlajková loď rodiny Kymco byla představena nedávno s novou karosérií, nově vyvinutým motorem o zdvihovém objemu 700 ccm a kompletně přepracovaným podvozkem. Je tu také zcela nový motor: čtyřtaktní jednoválec o objemu 700 ccm s elektronickým vstřikováním paliva, který podává maximální výkon 35 kW (48 koní) při 6.500 otáčkách za minutu (otevřená verze) a umožňuje mu maximální rychlost 96 km/h (otevřená verze).
I po designové stránce nasadilo KYMCO zcela nový směr. A to se rozhodně vyplatilo: nápadná agresívní maska s velkou mřížkou chladiče, ostré hrany, chromované linky a výrazné úzké přední světlomety s LED denním svícením ve tvaru diamantu evokuje vzhled amerických trucků. Vzhled je dále podpořen hliníkovými koly v černé barvě s obutými pneumatikami Maxxis a lesklé probarvené plasty v černém a zeleném provedení. Na trati se sedmistovka neztratila, podvozek dobře reagoval na rychlé změny terénních nerovností, komfort byl umocněn i ve výjezdech, kde se dlouhé provedení vytáhlo. Zvětšený rozchod přispěl k dosažení dokonalé stability a to zejména ve vysokých rychlostech, aniž by trpěla agilita řízení. Manipulace na místě a v úzkých trialových pasážích je také výborná. Dlouhána si povodíte bez jakýchkoli zbytečných vrásek na čele a to i při sepnutí 4x4.
Je zde znát, že se vývojáři při práci na novém modelu MXU nezabývali jen důležitými skupinami, ale kladli důraz i na detaily. To ukazuje například nový ovladač na připojování předního pohonu a uzávěrky difenciálu vpravo na řídítkách, který lze pohodlně ovládat i v zablácených rukavicích, nebo nově umístěné táhlo parkovací brzdy. Ani komfort zde nepřijde zkrátka – sedačka s opěrkou pro spolujezdce je příjemně polstrovaná a umožňuje spolu s řidítky uvolněnou a aktivní jízdní pozici. Takto lze v klidu absolvovat i dlouhé etapy.
  • Ještě k výbavě nového MXU 700i: bezestupňový variátor, připojitelný přední pohon s uzávěrkou, redukční převodovka, nezávislé zavěšení kol vpředu i vzadu (zde včetně příčného stabilizátoru), motorová brzda, stabilní nosiče zavazadel vpředu i vzadu, centrální LCD kokpit s ukazatelem rychlosti, teploty motoru, stavu pohonu 4x4 atd. A samozřejmě zde nekončíme, KYMCO nabízí klasicky další dlouhý seznam značkového příslušenství počínaje značkovým navijákem přes kryty rukojetí, uzamykatelným víčkem nádrže, praktický ochranný přední rám a samozřejmě i zadní. Stroje značky KYMCO jsou známé svým výborným poměrem cena:výkon. Model MXU 700i za velmi zajímavých 199.990,- Kč zde rozhodně není výjimkou.
Barvy k dodání: černá lesklá, zelená lesklá
Cena : 199.990,- Kč včetně DPH a vedl. nákladů
Uvedení na trh: květen 2015
Po otestování MXU 700i v trialových pasážích jsme se přesouváme k dalším modelům, tentokrát na parkovišti stojí osamocena silniční varianta MXU 300 SM Onroad. Malý černo-zelený pidižvík nás na první pohled moc nenadchl, ale z toho nás silnička vyvedla velmi brzo. Hned jak třístovka ochutnala osfalt jako by se jí rozbušilo třístovkové srdce a hned nám ukázala co v ní vězí. Po dvaceti minutáých klouzání, driftování a smykování se s kolegou schodujeme na tom, že nás tento nejmeší model z celé nabízené škály Kymco zabavil nejvíc. Tento model je určen pro německý trh, kde se na silnici pohybuje převážná většina čtyřkolek a tento model je schůdnou alternativou na kratší vzdálenosti – do školy, do práce, po městě.
Do posledního kola jsme si vylosovali dva náklaďáčky, ty se od sebe komplexně liší. Červený náklaďáček je určen pro německý trh, pracanta jsem si na trati moc neužila, za to silnějšího kolegu se sedmistovkovým motorem jsme si užili dosyta. Tento model je od základu solidně vybaven – kotoučové brzdy na všech kolech, ochranný rám, tříbodové bezpečnostní pásy, tažné zařízení, parkovací brzda, elektricky připojitelný pohon přední nápravy a uzávěrka předního i zadního diferenciálu. V našem testu byl model obohacen o příplatkovou výbavu: plastová střecha, zadní stěna, opěrky a přední okno…

Celoroční nasazení UXW 700i LOF:

Kymco nabízí širokou škálu příslušenství také pro své modely side by side UTV / ATV včetně UXV 700i 4x4 Turf. V programu je nyní nově nabízena kompletně vybavená kabina se sklopným čelním sklem, posuvnými okny, uzamykatelnými dveřmi, ostřikovači čelního skla a v neposlední řadě také s topením, čímž je nové UXV 700i 4x4 Turf perfektně vybaveno pro celoroční nasazení!  S novou, plně vybavenou kabinou, lze výkonné a všestranné UXV 700i 4x4 Turf nyní použít za každého počasí a v každém ročním období. Tato kabina nabízí velkou variabilitu: sklopné čelní sklo nastavitelné pomocí olejového tlumiče, praktická posuvná okna na straně řidiče i spolujezdce či uzamykatelné dveře. Kabina je také vytápěna pomocí ventilátoru, jež je namontován v prostoru pro cestující a nabízí tři polohy intenzity a nastavitelné větrací otvory. Elektrické vodní čerpadlo je integrováno v chladicím okruhu motoru.  K vybavení této kabiny také náleží systém ostřikování čelního skla, díky kterému máte v deštivém počasí či v bahnitém terénu vždy jasný výhled. Ostřikování zahrnuje stěrač, ostřikovací trysky, nádobku pro kapalinu ostřikovače s elektrickým čerpadlem a ovládací spínač v kokpitu.  Vyhřívaná kabina je dodávána také na český trh speciálně pro Kymco UXV 700i 4x4 Turf dovozcem MSA GmbH z Weidenu za Kymco cenu 2.680,- EUR. Tato doporučená maloobchodní cena nezahrnuje náklady na dopravu a montáž na vozidlo.
Tento náklaďáček vám přineseme v komplexním testu. Tím pro nás končí testovací den na dráze v Pfaffenreuthu.

Kapitoly článku

  1. Představujeme
  2. Kompletní fotogalerie

Jak se vám líbil tento článek?

Průměr: 1.00 Známkováno: 1x

Další články sekce Kymco

Plnou parou vpřed: nové UXV 700i 4x4 Turf míří do ČR!

10.09.2014, Novinky
U příležitosti dvacetiletého výročí působení značky Kymco na německém trhu přichází také na náš trh nový model kategorie...

Kymco posiluje modelový rok 2015

06.08.2014, Novinky
Kymco vstupuje do nového modelového roku 2015 s hodně slušnou základnou off-road modelů. Vedle zcela nových modelů tu ne...

Intermot 2010: Can-am, Kymco, Polaris

06.10.2010, Novinky
Právě jsme se vrátili z kolínské výstavy Intermot, kde byly představené novinky pro rok 2011 z řad Can-amu, Polarisu a ...




English, Deutsch    Nahoru

Copyright © 2008-2024 Quadmania.cz, Kontakty – ISSN 1214-7125 – RSS kanál Loga Quadmania.cz ke stažení, V:3.85s

Nahlásit chybu / vylepšení na této stránce